RC IRC Celje

Blog

Mobilni intranet: Nove možnosti izboljšanja poslovnih procesov v podjetju

Mobilnost postaja vse bolj nujen trend v poslovnem svetu komunikacij in hkrati tudi v vsakodnevnem poslovnem okolju podjetja.

Trend razvoja mobilnih aplikacij in spletnih strani je prepletem že v različna poslovna področja. Uporabniki in zaposleni v podjetjih tako znižujejo stroške poslovanja z uporabo prilagojenih mobilnih aplikacij na svojih pametnih telefonih in tabličnih računalnikih. Pri tem pa je dobra uporabniška izkušnja še kako pomembna.

Veliko podjetij danes že nudi mobilne vsebine svojim strankam in drugim zunanjim uporabnikom, hkrati pa jih vse več uporablja mobilne strani tudi za lastno interno poslovanje. Mobilni intranet preko mobilnih aplikacij in mobilnih spletnih strani namreč odpira nove možnosti izboljšanja poslovnih procesov v podjetju.

Ker zaposleni v podjetjih vse bolj uporabljajo pametne telefone in tablične računalnike za osebno rabo se slej ko prej pojavi potreba po prilagojenem internem komuniciranju na mobilnih napravah. Profesionalen intranet je najboljši način za urejeno komunikacijo znotraj podjetja in izmenjavo znanja. Mobilna podpora pa dodatno dviguje učinkovitost in kakovost poslovnih procesov.

Kot vsak spletni projekt tudi mobilni intranet potrebuje strategijo razvoja in uvedbe zato je potrebno upoštevati naslednja priporočila dobrih praks:

  • Uporabnost in uporabniška izkušnja sta ključ do uspeha

  • Enostaven in uporaben dizajn je pomemben za učinkovitost

  • Omogočati mora možnost izmenjave znanja med zaposlenimi

  • Uporaba oznak in kategorij je pomembna za iskanje

  • Mobilni intranet mora biti prilagojen poslovnim procesom v podjetju

Izjemno pomembna komponenta je povezljivost intraneta, da ta postane kot nekakšno interno socialno omrežje. Zato je potrebno tudi mobilni intranet vključiti v vse pomembne vidike povezovanja v podjetju in se pri tem omejiti na ključne komponente poslovanja.

S pravilnim strateškim pristopom lahko mobilni intranet pomembno prispeva k dvigu kakovosti poslovanja znotraj podjetja, kar pa pozitivno občutijo tudi stranke.

Posted in: Blog

Podobne objave

Veliko inovativnosti v letu 2017!
Dopolnitev aplikacije IRC HelpDesk z novih zavihkom “Pogosta vprašanja”

Dopolnitev aplikacije IRC HelpDesk z novih zavihkom "Pogosta vprašanja"

16 maja, 2013

Uporabnike obveščamo o novem dodatku v aplikaciji IRC HelpDesk. Dodan je nov zavihek "Pogost[...]

No thumbnail available

Spletne strani dostopne preko IPv6 protokola

12 novembra, 2012

Spletne strani www.rcc-irc.si so sedaj dostopne tudi preko najnovejšega internetnega IPv6 protok[...]

No thumbnail available

Kakovost in varnost na prvem mestu v podjetju RC IRC

11 oktobra, 2012

V podjetju RC IRC Celje smo ponovno uspešno obnovili certifikata za sistem vodenja kakovosti in [...]

No thumbnail available

ORACLE SIOUG 2012 v znamenju Jave - Java arhitekt in razvijalec

26 septembra, 2012

17. strokovno srečanje SIOUG 2012, ki ga vsako leto pripravlja Slovensko društvo ORACLE uporabnikov,[...]